Sunday 11 December 2011

chenta

chenta pada seseorang yang kita sayangi bukan terletak pada kekayaannya,rupa parasnya, dan siape dirinya..
latar belakangnya... pada saya chenta pada pandangan saya ialah.. kejujuran,keikhlasan,dan kesetiaan...
kita chenta pada dia, tapi betol ker ungkapan chenta kita itu benar2 bermaksud atau p0wn tidak. ??
'Aku Cinta PadaMu Sayang' or 'Aku Teramat MenyayangiMu Sayang' or 'Aku Suka Kamu' ??
mner ungkapan yang paling bermakna untuk anda? ungkapan yang benar2 membuatkan anda rasa sangat2 disayangi and dichentai...


sebab2 perempuan akan membenci seorang lelaki..
(copy paste)


1. MENINGGIKAN SUARA
2. MAIN KAYU TIGA
3. SUKA 'CUCI MATA'
4. MENGONGKONG
5. EGO
6. MENIPU
7. PERASAN
8. MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI
9. KURANG MEMBERIKAN PERHATIAN
10. CEMBURU BUTA
11. MATA DUITAN
12. KOMITED TERHADAP KERJAYA
13. PANAS BARAN
14. KAKI MEROKOK
15. PENGOTOR
16. GELOJOH
17. PENTINGKAN KAWAN-KAWAN
18. TIDAK TAHU MEGHARGAI
19. PUTAR BELIT
20. SUKA KONTROL MACHO



erkk =.= betol ker benda nie?? copy paste jer dari FB... ngee..
renung2kan dan selamat beramal... chill ajew deh wahai lelaki...




p/s : for my baby...


i love u so much,xder laki len dah selain awak sayang percaya lah sayang.
Kalau satu hari kau menangis , bagitahu aku , aku tak janji nak buat kau tersenyum , 
tapi aku boleh menangis bersama kau :')
Kalau satu hari kau ada masalah , kau bgtahu aku , aku takjanji nak bagi penyelesaian ,
 tapi kau boleh kongsi dengan aku :')
Kalau satu hari kau nak pergi berjalan , bagitahu aku , 
aku takjanji nak halang kau tapi...... ...
aku boleh teman kau :')
Kalau satu hari kau perlukan seseorang untuk mendengar cerite kau ,
 aku janji aku akan ada untuk kau :')
Tapi kalau satu hari kau perlukan aku , dan aku tiada , mungkin kerana
 Tuhan lebih memerlukan aku :')

i syg u sngt2.. <3


No comments:

Post a Comment

best s0ng