Thursday 8 December 2011

malam nie malam yg paling sedih untuk aq.... hurmm entah lah..
macam2 dugaan yg datang kat aku.. hehehe
namun begituh aku pasrah... aku terima semuanyew... :)


pagi tadi aku try lagi my best utk xfail kali ke2 untuk test nan jpj....
arrgghh but still fail jugak... gara2 ikut pemandu kereta kat bhgian depan aku tuh..
 ingtkan aku berdua jer yg salah lorong nan orng didepan.. pemandu dibelakang aku p0wn ikut sekali.. =.=
last2 tiga2 fail nan aku sekali... argghhh rase give up p0wn ad...


and the same time 0rng yg aku sayang akan berangkat ke indonesia... 
bukan sedih bab xbg dia pergi, sebab... indonkan anti nan malaysia skunk nie... so risau lah..
and biase lah lau kitew ad prblm mesti nak sher nan sameone special kan..
mesti selalu nak dia ada kat sisi kitew kan utk kurangkan cikit tension and stress kitew...
but it's okey deh... just rase mcm susah cikit lah nak contact nanti...
nak contact mcm mner?? mcm mner nak tnye mcm selalu...
1 ) syg dah mam ker belom??
2 ) syg tngh buat ape tuh??
3 ) dekat mner??


hurrmmm... but i kan doakan u selamat pergi and balek kayh syg...
hope u enjoy your holiday nan family u kayh...
i kat cnie akan tunggu u msg or call kayh.. :P  i love u so much...
hehehe... ermmm arhh... =3 


p/sss : i selalu akn ingt u... tunggu msg u...
tunggu u on9.. hehehehe.... syg u........
please take care kayh syg..................
:) smile always....................................

No comments:

Post a Comment

best s0ng