Thursday 5 January 2012

Malam kesedihan

Hurm.. xsangke malam nie menjadi malam yang sangat menyedihkan actually... :'(

kenape ?? 

kenape ??? 

kenape ????

kenape ?????


starting

.................

.................

.................

.................


segalanye bermula disinie..........................................

0pen the lappy then 0n9 lah ape lagikan nak buat time2 cam nie dah lah ad masalah cikit nan seseorng :'( pastuh tngah ser0n0k membaca status 0rang kat fb tuh.. tibe2 ttt0oopp... naik plak name gurlz yang tidak dikenali memberi salam....
saya p0wn nan tidak berfikir panjang mulai menjawab salamnyer itu.. baik kan saya :) . ---> tahu dah, saya emang baik.. :P
segalanyew baik setelah beberape minit...

then

then

then

then


middle

..............

..............

..............

.............

masuk plak bab sensitif... ape yang sensitif sangat tuh ain oitt... 
aduuhhh pasal exb0yfriend lame lah ape lagikan naknak plak bersangkut paut nan MAk exb0yfriend saya tuh kan... wahhh lagi xb0le bla plus + plus + plus + plus......
the gurlz asking me MASIH SAYANG LAGI KE?? wahwahwahh... xsayang mulut betol gurlz nie..
i just answer the question very simple.... -----> i love my friend... n0t my exb0yfriend... -.-
i say to her, i Miss my EXb0yfriend m0M n0t my ex... !!!

00wwhhh.... terus meleleh air mataku bile terkenang pada mak dia...
selame kitewong couple mak dia dah mcm mak aku.. mak aku actually xsuke kat my ex.. but dah sygkan sanggup buat ape jer... mak xsuke?? tapi saya suke... mak xbg kawen.. mak ker yg nak kawen.. ?? hehehehehehe.... ampun mak.. >.< 

mak dia baik sangat.. tiap kali nak balek dri rumah dia.. mesti mak dia peluk cium plus + plus punye..
wahhhh bestnyer saat tuh.. layan p0wn baik.. teringat time t0long mak dia hidangkan makanan... masak sesame... t0l0ng kakak dia.. berborak semua.. ya allah ya tuhan ku.. tak tahu nak cakap cam ner dah... :P
but semua tuh kenangan yg sweet deh... semua tuh memory jep...
xder kene mengena nan yang hidup atau yang mati... :)



terus terang--------> emang susah nak lupekan dia dalam jangke mase yang agak pendek berbanding time couple dulu... ambik ko 5tahun w00k... kesetiaan yang sia2 rasenyer... 
dalam hati emang tiada ruang untuk kembali pada dia.. c0z hati nie dah diisi nan orang lain..
tapi ianye susah nak di burn cam tuh jep.. ambil masa jgk sebenarnye... 
dia p0wn dah hppy nan gf baru syukur alhmdulillh... 

saya p0wn hppy nan bf baru saya... dan ingin melupekan pada ape2 yang bole mengimbau kembali pada masa lalu. hope sangt2 saya boleh lupekan dia... bantulah saya... 
saya insan yang lemah.... 

finally


*** sekuat maner p0wn seseorang tuh nak melupekan EX dia...
       namun bile sesuatu muncul tanpa dirancang dia akan ingt kembali
       akan memory2 yang indah... :)
        

***** the gurlz is my gurlzfriend exb0yfriend.....

No comments:

Post a Comment

best s0ng