Monday 23 January 2012

sayang,rindu then mimpi~~


lalalalala :)

bermula dari bgun pagi,seawal 7am, saya dikejutkan oleh mak c0z bnyk bnde nak buat hari nie.. memandangkan hari nie abah saya mahu pulang setelah beberapa hari dok merantau di h0spital.. :)  <---- masih boleh tersenyum nampk?? hurrmmm.... setelah hampir semuanyer selesai saya dengan senang hati capai lappy,bb and charger lappy untuk ape erkk?? untuk on9 lah.. hehheh... setelah sekian lame xstalker beliau....tetibe terasa nak bukak jer page diakan... then dengan semangatnyer saya melihat,tenung,belek2 dan sewaktu dengannya....
then.


then


then


then


then


then










...........
































............






















then,,,
saya terjumpa satu entry yang sangat saya yakin, bahawa 0rang yang dimaksudkan itu adalah AWAAKK!!!
:)) <----- masih dalam mood senyum lagi....

tibe2 terlintas difikiran, bahawa diri ini amat lah zalim keatas kedua2nyer... :'(   <------- tengok kan dah sdih!!
ternyata perasaan die amat kuat terhadap dia yang sangat saya sayang... :))))  
0rang kata klo kitew masih sayang and rindu pada seseorang tuh emang sampai terbawa2 kedalam mimpi kan.... hurrrmmm............
ternyata die masih sayangkan dia and merinduinyer... ape yang aq nak buat nie??

sedihnyer :'(

red dress from him.. :'( owwhhhhhhhccceettt



p/s jika awak membaca entry nie... bermakne awak tahu ape yang saya rase......





No comments:

Post a Comment

best s0ng