Tuesday 30 August 2011

1st Eid mubarak yang xberape nak bagus..





ermm... xtahu lah kenapa hari nie aku rase macam nak makan ORANG...
eeeEEEE geram betol.. serbe serbi yang aku lakukan hari nie semua tak kena!!
semuanyer xmenjadi.. WHY2??? aaarrrggghhh...

okey pagi tadi bagun kul 8lebey,then mandi siap2 pakai baju ape semua..
tapi bukan pakai baju kurung macam tiap2 tahun tuh.. aq bole plk pakai bju T-shrt...
APE ker pelikk~ 
my mum jgn ckp lah membebel jer keje dia.. issshhh!!
then baru teringat nak tengok phone...
rupe2nyer ad 3msg and 8miskol (",) isshhh.... aku rase langs0ng x beria2 nak membaca and
melihat sape yang kol or miskol tuh.. =.=
sikap aq semakin pelik biler tengok msg dari budak yang paling aq benci...
yang xreti2 bahase.. nak ckp keling?? aq pulak xambk kursus keling aduuhh..
loteh den nie haa nak membahasekannyer mcm ner lagi..

garam tahap gaban


then ditambahkan lagi nan msg yang berjam2 nak tunggu dia reply...
aduusshh... makin parah hidop den nie haa...
frist dia tid0k.. ok fine mby dia penat.. xper lah tid0k lah sygku... tidok lahh.. (hehehehe)
lopeh tuh mby dia dah bgun.. so agak gumbire lah jgk membalas msg dia...
then tunggu lame lah jgk baru dia balas... dalam hati dah nampk merah2 yg menyala...
tande2 nak berapi... tapi aku simbah nan air yang sejuk + nan ais batu st0k yang kat kutub utara tuh...
huhu jauh tuh nak import.. aduushh.. aduusshh...
errmm... ape p0wn xbole.. 
tapi still bole santai2 mcm cat yang chomell nie kan


disebabkan aku begituh TENSION and STREES...
lantas dengan begituh mudahnyer aq reply msg dia then minx CLASH!!
mby aku xbole nak membahagiakan dia.. then aq xbole nak faham keadaan dia.. 
=.+
teruknyer aq nie... ( alaa... dah marah kan... ape yang diucap p0wn ambik endah xendah jep ) (^^)
tuh lah perangai aku.. =.=  nasib bek lah dia say tanak...
if dia say OK... OMG!! mendapat lah aku status 
JANDE...
huhuhu ain2 ape p0wn xbole lah ko nie... sengal dia semakin giler... kehkehkeh..
tapi still sayang sangat2 kat dia.. ketat + sendat + mampat.. <3 <3

Love burhanuddin bin mohd noor

No comments:

Post a Comment

best s0ng