Tuesday 30 August 2011

about me..

NOOR AIN BINTI HASNI...

tuh lah name yang diberi sejak aku dilahirkan...
perangai aku agak ganjil, + sedikit pelik + setitik sensitif..
ermm agak2nyer macam maner tuh iaa....?? pikir2..
hukhukhuk... bole bayangkan x??
ermm.. mesti pelik kan.. huhuh.. sape yang bole tahan nan perangai aku jep yang bole bertahan..

sape yang xbole.. xper aku xkesah... c0z xad yang sanggup nak melayan kerenah aq nie w00k..
huhuuhu....

MANJA?? aku nie manja ker?? w00w.. 
kalau ya reply = 1 if tidak = 2

SENSITIF?? yea ker aq nie sensitif?? hehehe..
kalau ya reply = 3 if tidak = 4


PERAMAH?? ermm.. peramah ker?? wakaka
kalau ya reply = 5 if tidak = 6  (^^)


entah lah.. aq xleh nak tafsirkan sendiri perangai aq cm ner..
sape2 yang tahu n kenal nan perangai aq tahu lah aq mcm ner...
hope korang terima perangai aq seadanyer.. :P

No comments:

Post a Comment

best s0ng