Monday 5 September 2011

Bila aku jadi teruk.



menjadi mangsa buli dalam family?
itu mengingatkan aku pada seseorang.
someone that I really HATE.

I just want you to know, THANK YOU SOO MUCH for make this feeling appears on me. it is very special for u. i dont even hate my ex macam ni pon. i know u dont even care pon kan. thats why u do something like this.
Fill in the blank.
kau:  "aku buat macam ni sebab aku
_________. "
a) terpaksa
b) setia
c) yakin
d) benci kau

pada aku kalau kau jawab,
a) terpaksa? terpaksa, terpaksa. harap kau tak sengsara.
b) setia? hahaha..aku tahu kau memang setia sangat dari dulu.
c) yakin? pergilah minang cepat. kahwin free pulak nanti.
d) benci aku? mengaku gak kau akhirnya.

soalan yang saja aku nak tanya. kau tak payah jawab.
- apesal tak dari dulu?
- kau sengaja tunggu aku minta maaf tiba tiba, baru kau nak buat ke?
- tahu tak kebencian kali ni berombak lagi deras dari pergaduhan kali pertama tu?
- tahu tak aku bersyukur sebab kita mustahil untuk terserempak?

pesanan istimewa untuk kau
- terus lagi terang aku benci kau.
- jangan pernah terserempak dengan aku. aku menyampah. kau pon menyampahkannn.
- harap kau blah sejauh yang mungkin.
- terima kasihh sangatlah untuk semuanya.
- nikmatilah kebahagian yang kau idamkan sangat tu.

berbahagialah. memang aku yakin sangat kau akan naik pelamin. tapi kalau macam ni caranya. payah pemikiran belah matang aku ni nak cakap. kau PIKIR sendiri. belajar sampai dean, kerja bagus bagus, pinanglah cepat yeaa.

p/s:       terserlah sudah kejahatan saya, 
terima kasih sebab sudi membaca.





okayh my friends....
n0w i nak bagitahu s0mething yeahh...
if u'all baca bende nie.. nmpk macam satu pihak jer yg bersalah kan...kan...
but pihak lagi satu nie cube tok mempertahankan kebahagiaan nyer daripada terus
di goyangkan oleh orang lain!!!
if korang ditempat pihak ketiga... korang p0wn akan buat macam maner pihak ketiga tuh buatkan..
hello pada you yang berkenaan... plzz lah..
ko p0wn ngaku kan ko tuh KUAT CEMBURU LAH,APE LAH...
orang len p0wn cm tuh jgk... so tolong lah menjaga hati pihak tiga pulak...
xpaham betol lah ape masaalah yang timbol skunk nie....
ishh.... ko nak tunjuk kan kesalahan orang len.. but ko xtahu ker kesalahan yang ko buat tuh lagi memeritkan pihak kedua????
look.....
1 : kuar nan jantan len, naik moto lak tuh.. =.=
2 : xngaku ada bf, time IM or chating nan orang lain... =.=
3 : mempergunakan dia time2 ko rase emang tengah susah!! =.=
4 : time dia ad ko buat macam wujud xwujud... =.= ( ape ker pelik gf mcm nie )

tuh saje tok setakat nie... dah terlampau geram sangat.... iiishhhh.. !!!!!


No comments:

Post a Comment

best s0ng