Tuesday 4 October 2011

kitew bukan yang pertama.

biase lah kan dalam perhubungan... kadang2 nak cari cinta yang betol2 
orang ckp first love nie emang lah susah kan...
c0z cinta pertama nie bukan senang nak dapat... hanya meraka yang tahu menilai jer tahu
betapa bernilainyer cinta pertama mereka.. 


kitew sering terdengar if ad couple yang ckp u lah yang pertama and yang terakhir..
kat pasangan dia kan... tapi....... jengjengjeng...
penah dengar xcouple cakap >


 'saya tahu awak bukan lah yang pertama yang berada di hati saya and 
saya tahu yang saya p0wn bukan lah yang pertama untuk diri awak'

kankankan

but i'm try do the best for you
:)

to my lalink : yes emang awak bukan yang pertama dihati saya and saya tahu saya bukan yang pertama dihati awak but bia ape p0wn yang akan diperkatakan insyaallah saya akan jge cinta and kasih sayang kitew nie sampai biler2 and mby hingge keakhir hayat saya juge.. aminn... 


No comments:

Post a Comment

best s0ng